laatste berichten

vrijdag 7 maart 2014

E-mail

hey iedereen

zoals jullie zien is mijn titel E-MAILS

dus daarom heb ik 1 e-mail die ik heb gekregen
van de vorige maand heb ik nog eens terug doorgelezen
en er zaten natuurlijk ook een paar vragen bij dus die zal ik dan maar eens beantwoorden.

natuurlijk heb ik voor die maand ook e-mails
gekregen maar die heb ik wel beantwoord maar ik had maar er geen blog berichtje van gemaakt.
maar ik zal nu maar de maand februari nemen.

1 ste e-mail : van stefanie

hoi ik ben stefanie en ik volg je blog al een tijdje .
en ik vindt het een leuke blog want je geeft je mening op
een vriendelijke en positieve mannier.
en het is ook een hoe moet ik het zeggen GEZELLIGE blog

en dat is dan leuk om je blog te volgen
ik ben zel ook een blog begonnen 
maar niet bij blogger
wel bij worldpress
ik weet niet of dat een goede site is om je blog bij te beginnen
maar ik heb nog maar 3 bezoekers gehad
en ikweet je moet meer poste voor meer bezoekers tekrijen maar
ik weet geen onderwerp wat nu ?

ik hoop dat je deze e-mail leest 
vele groetjes van stefanie


zo di was de e-mail van stefanie
en beantwoord deze via mijn blog bericht omdat:voor degenen die ook pas
een blog hebben maar wijnig bezoekers hebben hier zijn een paar tips.

maar voor ik begin aan de tips wil ik even zeggen tegen stefanie dat ik het lief vindt dat ze mijn blog een leuke blog vindt.
zo nu over naar de TIPS

tip 1. maak veel blog berichtjes
tip 2. zorg dat je ofwel een leuke video maakt ofwel een leuke foto erbij zet
tip 3. wet je geen onderwerp neem dan iets uit het daglijkse leven.
(iets leuks)

zo dit was het dan
hopelijk heb ik stefanie en natuurlijk andere bloggers ook geholpen

Wil je ook een e-mail sturen stuur gerust naar dit mail adres: s.is.for.shine@gmail.com

doei

Geen opmerkingen:

Een reactie posten